neděle 26. ledna 2014

Tři kříže

Dávám sbohem břehům proklatejm,
který v spárech má ďábel sám,
bílou přídí šalupa My Grave
míří k útesům, který znám.

REF: Jen tři kříže z bílýho kamení
          někdo do písku poskládal.
          Slzy v očích měl a v ruce znamení,
          lodní deník, co sám do něj psal.

První kříž má pod sebou jen hřích,
samý pití a rvačky jen.
Chřestot nožů, při kterých přejde smích,
srdce-kámen a jméno Sten.

REF: Jen tři kříže z bílýho kamení....

Já, Bob Green, mám tváře zjizvený,
štěkot psa zněl, když jsem se smál.
Druhej kříž mám a spím pod zemí,
že jsem falešný karty hrál.

REF: Jen tři kříže z bílýho kamení....

Třetí kříž snad vyvolá jen vztek,
Benny Rogers těm dvoum život vzal.
Svědomí měl, vedle něj si klek.
Já vím,trestat je lidský ale odpouštět božský.
At mi tedy bůh odpustí.

REF: Jen tři kříže z bílýho kamení....

Žádné komentáře:

Okomentovat